پاکزاد، بتول و آزادیخواه، محمدحسین (پاییز و زمستان ۱۳۹۵). «مبانی ﺟﺮماﻧﮕﺎری ارﺳﺎل ﭘﯿﺎمﻫﺎی اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﻧﺎﺧﻮاﺳﺘﻪ». مطالعات حقوق کیفری و جرمشناختی، دورۀ 3، شمارۀ ۲، ص 195-217.
رضایی، علی (1387). حقوق تجارت الکترونیکی. تهران: نشر میزان، چاپ اول، ص ۲۵.
زرکلام، ستار (1396). حقوق تجارت الکترونیک. تهران: انتشارات شهر دانش، چاپ چهارم.
عمید، حسن (1377). فرهنگ فارسی عمید، 2 جلد، جلد 2. تهران: انتشارات امیرکبیر، چاپ سیزدهم.
قریشی، الهامالسادات (شهریور 1390). بررسی قواعد تبلغ در حقوق تجارت الکترونیک ایران در پرتو استانداردهای بینالمللی. پایاننامۀ کارشناسی ارشد حقوق تجارت بینالملل، دانشگاه شهید بهشتی، ص 1.
کاتلر، فیلیپ و آرمسترانگ، گری (1380). اصول بازاریابی. جلد 2، ترجمۀ علی پارسائیان. ویراست 8. تهران: انتشارات جهان نو، چاپ اول.
محمدیان، محمود (1397). مدیریت تبلیغات. تهران: انتشارات حروفیه، چاپ اول.
Kikuchi, E. H. (Summer 2004). “Spam in A Box: Amending Can-Spam & Aiming Toward A Global Solution”. Boston University School of Law, Journal of Science & Technology Law, 10, 263-389.